torsdag 30. april 2009

Straks mai..pjoh

Hvor forsvant dette semesteret?

Hovedplanen var å være ferdig med det meste i norskfaget til påske. Det klarte jeg med nød og neppe, men jeg har fortsatt en del arbeid igjen før jeg er fornøyd.Elevene er nok "fornøyd" for lenge siden..eh. Det er noe med den hersens samvittigheten.

Nå er det tentamenstid, og det har vært mye retting i det siste. En bunke med bokmålstekster gjenstår, så er det stort sett gjort i VG3.

I dag må jeg sy sammen utkast til en fagrapport som skal leveres mandag. I den anledning har jeg sett i min analoge dagbok for vg2, for å se hva som egentlig ble gjort.

Intensjonen er å lage en så kort og oversiktlig fagrapport som mulig. Etter et par år i motvind (førstereisgutt i vgs) begynner jeg å få litt oversikt. Til neste VG3- runde, skal jeg sørge for å ha en "fagrapport-kladd" som jeg fører undervegs. Jeg er så lei av sprengarbeid i siste liten.

Mitt siste muntlige prosjekt i VG3-klassen, skal være å lage en liten postmodernistisk fanzine

Ellers blir den siste perioden før eksamen preget av repetisjon og spissing til eksamen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar